Salam September

Al-Fatihah untuk Arwah Mak

Lama tak menulis dan lama juga tak membaca.
Lebih kurang aku memang lama dah tak jenguk blog ni.
Fuhh panjang gila list blog yang aku follow untuk dibaca.
Apa-apa pun akan aku habiskan satu persatu.

Blog nih masih buletin 7 pagi. 
Walaupun dah tak masuk office pukul 7 pagi dah.
Kalau tak setiap Isnin, Rabu & Jumaat pukul 7 pagi mesti dah masuk office.
Tapi semua rutin tuh dah takde dah.

Rindu. Rindu sangat-sangat.
Tapi nak buat camner kan. 
Kena lah terima qada n qadar yang telah ditentukan oleh-Nya.

Rasanya nak menulis semula dan habiskan entry Raya yang suram aku tuh.
Nak hidupkan kembali blog aku yang suram ni.
Banyak cerita nak tulis sini sebelum dan selepas mak aku pergi.
Blog nikan sebagai diari hidup aku.

Insya Allah.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat