2016 Birthday

Aku kan dah ala-ala malas nak update blog last year. Tahun lepas ada 99 post jer. Kurang 1 untuk jadi 100. Tapi better lah daripada tahun 2015. Cuma ada 71 post jer. Ntah lah cam malas jer nak update. Ingat nak pencen jer daripada berblog. Tapi cam sayang jer. Walaupun takde orang baca blog nih tapi still rasa sayang sebab blog nih cam diary hidup aku. Diary yang tah sapa-sapa boleh baca. Gila kan? Kat blog nih lah tempat aku meroyan. Kalau aku tak puas hati ke ngan sapa-sapa hehehe.

Post kali ni nak kumpul semua cerita birthday yang kitaorang sambut untuk tahun 2016. At least ada kenangan dalam blog ni yang aku boleh baca selagi blogspot nii wujud lagi secara free.


Bulan Februari birthday akak aku yang ke 52 tahun. 
Beli kek jer tak silap aku n ada masak nasi ambeng kot juga kalau tak silap aku.

Birthday Mak bulan Oktober
Birthday Baby Mya - Hari Raya Haji
Kek birthday masa tahun roman
Bulan September - birthday baby mya. 1st birthday. Dua kali sambut.
First masa birthday ikut bulan Islam iaitu bulan Zulhijjay. Hari Raya Haji.
2nd pulak masa ikut bulan roman pulak. Jenuh lah makan kek jer.
Actually ada yg ke third, insuran agent yang bagi sempena 1st birthday dia.

Birthday akak aku bulan November
Akak aku masak pulut kuning
Birthday Mat Ayip
Birthday sendiri

Ini jer gambar birthday 2016 yang aku jumpa. Boleh lah buat ada2.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat