2012 Highlights - Part 2

Sambungan dari 2012 Highlights - Part 1

July
Dugaan paling besar di awal Ramadhan. Mak aku masuk hospital. Ada masalah dengan buah pinggang. Seminggu jugak di wad HDU n kena operate. Alhamdulilah skrg dia dah sihat.
tapi sebelum tuh abg aku n anak2 dia balik Malaysia cuti summer

Ogos
Puasa & Hari Raya. Mak aku masih dalam proses pemulihan. Hari Raya yang meriah. Semua balik kecuali yang kat Shanghai. Ohhh bulan nih jugak redeem annual kad Legoland
budak comey 2 org nih

September
Buat kerja gila pegi audition game show Money Drop kat JB. Macam tak caya je lepas stage Ujian bertulis n  stage Ujibakat. Lagi tak caya bila dpt call untuk rakaman. Haha episode berapa tuh tak boleh ckp. Tapi setakat post yg aku tulis nih, episode aku belum keluar lagi hihihi
audtion kat JB first day. Org tak ramai n terkawal

Oktober
First trip ke Sabah. Nice trip. Best sangat-sangat walaupun pada mulanya aku tak berapa sgt excited. Lagi pada hari yang sama aku fly ke Sabah, mak aku ada minor operation. Alhamdulilah semanya settle sebelum aku n akak aku fly.
'forever alone'

November
Birthday Ayip. Buat makan-makan ala korea bbq. Buat lawatan sambil belajar ke Legoland Malaysia. Gila ngan online shopping dan juga gila tengok cerita korea.
sunset @ Medini Mall

December
Surprise Birthday cake dari Mak, Akak n anak-anak saudara aku. Auwwwww suwitttt sgt.
beli hadiah utk diri sendiri wakakakakaka

We.ll ini adalah post terakhir untuk tahun 2012. Panjang umur, jumpalah lagi kita esok untuk post pertama tahun 2013. Camner ngan azam? ada yang belum capai ke? Utk aku, aku bukan orang yang suka berazam. Apa-apa pun semoga perjalanan untuk tahun 2013 dipermudahkan, diberikan kesihatan yang berpanjangan dan semoga rezeki tahun 2013 juga bertambah-tambah hehehe. 

Bye 2012. Will miss you.... 2012

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah