2012 Highlights - Part 1

Ada 1 hari lagi sebelum 2012 mengucapkan goodbye. Tahun 2012 tahun yang agak mencabar. Boleh dikatakan tahun yang agak pokai sedikit (sedih tgk buku Tabung Haji & ASB). Tak pernah2 kena kuarkan duit simpanan yang telah dilarang utk dikeluarkan (Tabung Haji & ASB) semata2 nak raya. Sedih betul *sighhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*. Apa-apa pun, highlight hidup aku untuk tahun 2012:-

January
Bulan stress. Stress dengan kerja, stress dengan penyakit aku, stress dengan duit plus rindu dengan anak saudara yang baru terbang ke Shanghai.
Bawak Mak balik kg. Day trip round satu Pontian

February
Pegi Universal Studio Singapore buat kali ke-3. First time naik Transformer 3D rides. Best gila. Bulan Jan 2013 aku nak pegi lagi huahuahuaha
Pegi time sakit mmg mood kurengggg

March
Bulan stress. Stress sbb asyik kena cuti byk appointment dengan doktor. Bila dah strees jalan penyelesaiannya adalah makan hihihihihi
ubat aku plus mak aku punya sekali 

April
Bulan makan. Makan, makan n makan. Sebab bulan nih post aku banyak pasal makan je. Siapa yang tak suka makan kan? Bulan nih still stress dengan personal problemo.
bos belanja

May
Lepas 2 tahun air liur meleleh sbb nak benda alah nih, akhirnya tercapai jugak impian aku nak memiliki iPad. Berkat kerja keras n balik lmbt tiap2 hari. Terima Kasih Allah sbb bagi rezeki.
Bukan laki bagi (mcm lah ada laki) n bukan bf bagi (mcmlah ada bf).
Duit sendiri.

Jun
Ujian Allah untuk aku. Bulan sakit. Sakit teruk gak kot sbb sampai tak boleh tidur kat bilik sendiri. Terpaksa  tidur kat bilik sebelah. Dah lah tak boleh tidur nasib baik ada euro time tuh. So layannnn
bulan terakhir manggo kat umah aku nih berbuah.
Sampai la nih tak berbuah2 lagi. sob, sob, sob

Sambung Part 2 plak

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah